Välkommen tillbaka till F-sektionen

Skickat: 2015-05-13

Hej!

Saknar du F­-sektionen lika mycket som den saknar dig? Glöm inte att du fortfarande är välkommen tillbaka! Vi hade tyckt att det varit supertrevligt om du hade kommit förbi på några av våra evenemang. Till hösten drar nollningen igång som vanligt och vi har en mängd öppna aktiviteter du är välkommen att delta på för att återuppleva alla dina glada nollningsminnen ­ till exempel Regattan, Nollelördagen eller något annat evenemang. Kolla in på vår Facebook när det närmar sig!

Har du inte möjlighet att delta kan vår verksamhet även vara bra att ha i åtanke för ditt företag. Att vara med under nollningen är en stor möjlighet att visa upp sig för de nyanlända studenterna till LTH. Vi på F-sektionen erbjuder företag att hålla lunchföredrag, vara med i vår nolleguide, ha företagsnamn på våra nolle­T­shirts m.m. och vi tycker såklart det skulle vara kul om fler företag med faktiska F­-alumner ville visa upp sig för de nya studenterna för att ge en bild av vilka företag man kan hamna på i framtiden.

Är du intresserad av att delta under något event, eller är ditt företag kanske intresserade av att marknadsföra sig för de nya studenterna till hösten? Har du andra frågor eller kommentarer? Tveka då inte att höra av dig till mig!

Detta email skickas ut genom Alumniföreningen vid TLTH. Du får det här brevet eftersom du tillhör eller tidigare har tillhört F-sektionen vid Lunds Tekniska Högskola. Om detta är fel, kan du ändra din adress på Alumniföreningens hemsida. Har du kommentarer, idéer eller synpunkter är du hjärtligt välkommen att kontakta styrelsen och säga vad du tycker! :)