Nu börjar nollningen!

Skickat: 2015-08-23

Vi på D-sek hoppas att ni har haft en bra sommar.

Nu på måndag (24/8) så börjar vecka 0 och årets nollning. Kom ihåg att om ni går på ett event och tittar förbi så prata gärna med nollorna men inte om det som ska hållas hemligt (diverse utmärkelser). I år är nolleuppdragen även hemliga före torsdag (27/8) v.0 så om du går på L.I.G.G så prata inte om dem.

Vi tänkte lite snabbt lista lite olika dagar och events som man lätt skulle kunna svänga förbi och titta på om man vill återuppleva lite minnen.

Under V.0 så har vi L.I.G.G under onsdagen (26/8) lite efter 13.00 och på lördagen (29/8) så har vi stadsrundvanding så då bör man kunna se glada studenter som utför uppdrag i Lund.

V.1 så har vi en kårkamp under lunchen (12-13) utanför kårhuset på tisdagen (1/9) tätt följt av draggning under torsdagens (3/9) eftermiddag.

På fredag V.1 (4/9) så sker årets Ä&&P-sittning 19.30. Om du är intresserad av att gå på den så finns det en alternativsittning för alumner och gamla staber som kommer att hållas i E-husets foalje.
Anmälan finns här. Maten bjuder vårat kära Sex på men dryck (både med och utan alkohol) medtas själv.

Under lördagen V.1 (5/9) kommer LTH's sektioner samlas i Helsingborg för att försöka flyga till Danmark under eventet flyING.

Tisdag (8/9) V.2 så har vi den andra kårkampen, samma tid och plats som tidigare gång. På torsdagen (10/9) följer vi upp med kårestival och märkespiquenique på området under eftermiddagen.
På fredagen (11/9) har vi både överphöshinderbana och cheer-tävling vid lophtet under eftermiddagen.

Efter det följer vi upp med nollehelgen med diverse roliga events under lördagen (12/9) vid AF-borgen och på söndagen (13/9) så har vi det stora Regattaslaget.

Under måndag (14/9) V.3 så kommer de olika sektionerna ha det stora waDerloo-slaget vid lophtet, följt av den sista kårkampen på tisdag (15/9).

På fredag (25/9) V.4 så håller vi årets nollegasque och nollorna får äntligen bli ettor!

Om informationen angående tider känns lite lätt så är det för att vi för tillfället inte har mer att ge, det kan hända att ett uppföljningsmail med mer detaljerad information kommer senare.
Om ni är mer intresserad av nollningen så bör information komma upp på nolla.nu.