Vad händer i höst på Esektionen?

Skickat: 2015-09-28

Hej kära Alumner!

Hösten är i full gång och så även alumniarbetet här på Esektionen! I höst ska ni hålla utkik efter:

Lophtet 50 år

Den 1 oktober 1965 blev Lophtet en del av Teknologkåren och detta ska vi självfallet fira! Den 16 oktober blir det kalas med temat Oktoberfest. Det är huvudsakligen till för studenter men  alumniföreningen har ett antal platser till förfogande! Som alumn anmäler man sig via http://alumniforeningen.se/event.

Alumnipub i Edekvata

Edekvata är nyrenoverat och ölen står kall i de nya kylarna! Fredagen den 6 november är det pub i Edekvata och dörrarna står även öppna för alumner. Då alumniföreningen och TLTH har ett nytt och bra sammarbete med tillståndsenheten räknas nu alla alumniföreningens medlemmar till ett slutet sällskap! Så för att komma in i Edekvata behöver man vara medlem i alumniföreningen vid TLTH. Så gå in och bli medlem för det kommer bli en fantastisk kväll med studenter från nu som förr!

Intresseanmälan görs här.

Alumnirapporten 2015

Vi i alumniföreningen har satt ihop en rapport för att få bättre koll på er! Var håller ni hus, var håller jobben hus och vad ska man som student egentligen ta med sig ut i arbetslivet? Gå gärna in på länken och fyll i rapporten, så blir vi superglada! Tar inte mer än ett par minuter!

Har du en idé om vad vi kan göra för er alumner, tveka inte att höra av dig till lastgammal@esek.se. Kolla även in får facebookgrupp för mer information och uppdateringar!