Julkalender med alumniporträtt

Skickat: 2017-12-03

I somras skickade vi från FARAD ut en förfrågan angående vad alumner gör efter examen och bad er skicka in era berättelser!

Vi fick ett fantastiskt gensvar! Både män och kvinnor skrev om sina yrkesliv samt skickade med bilder. Vi har berättelser från varenda decennium från 1960-tal ända fram tills 2010-tal. Alumner har hamnat i olika länder, olika branscher (till och med otippade branscher) vilket visar hur stor bredd som finns inom sektionen. Nuvarande studenter kommer att uppskatta att läsa detta och komma närmare till svaret på frågan: "vad gör en ingenjör?"

Det har varit en fröjd att läsa era berättelser om livet efter F-sektionen och nu är vi i FARAD-gruppen taggade på att dela era berättelser för hela sektionen.

Alumnkalendern kommer att uppdateras dagligen fr.o.m den 1:e december t.o.m den 24:e december på F-sektionens officiella facebooksida, F-sektionen inom TLTH

Här är länk: https://www.facebook.com/Fsektionen/

MVH