Medlemskapsavi för 2019

Skickat: 2019-06-02

Vi är glada att du är medlem i Alumniföreningen vid TLTH och hoppas att du vill fortsätta vara medlem. Tiden är inne att betala medlemsavgiften för 2019. Medlemsavgiften är som tidigare 100 kr och betalas till föreningens BG-konto (se nedan).

Som medlem i föreningen erbjuds du ett dussintal aktiviteter varje år samt garanteras purfärsk information om vad som pågår på ditt tidigare lärosäte. Under våren arrangerade föreningen bland annat After Works första torsdagen i varje månad, och tänker återuppta detta under hösten. Vi har även planer på att upprepa förra årets lyckade Oktoberfest, och kommer förhoppningsvis kunna locka intresse till en och annan sommaraktivitet.

Betalningsinformation:

Belopp:100 kr
Bankgironummer:509-3372 (Alumniföreningen vid TLTH)
OCR / meddelande:$%ocrNumber%
Betalningsdatum:Senast 2019-07-31

Om du har betalat nyligen och upplever att du får det här mailet felaktigt så får du gärna svara på mailet, så löser vi detta.

Vi vill också gärna be dig att kontrollera dina adressuppgifter så vi har rätt kontaktinformation till dig. Dina nuvarande uppgifter är:

Namn:Alumn
Personnummer:$%ssn%
Emailadress:$%email%
Mobiltelefon:$%phone%
Postadress:$%address% $%careof%
$%zipcode% $%postalArea% $%country%
Program:$%studyProgram%
Sektion:$%section%
Startår - slutår:$%startYear% - $%endYear%

Stämmer inte detta? Uppdatera informationen här! Ser allting korrekt ut behöver du inte göra någonting.

Är du inte intresserad av att vara medlem i Alumniföreningen vid TLTH längre så ber vi dig att svara på detta mail.

Du har fått det här brevet eftersom du är medlem i Alumniföreningen vid TLTH. Om du inte vill fortsätta vara medlem, behöver du inte göra någonting – det är frivilligt att betala. Du kommer emellertid att få påminnelseavier om du inte kontaktar oss och informerar oss att du inte längre vill vara medlem, exempelvis genom att svara på detta mail. Alumniföreningen är till för att hjälpa nuvarande teknologer hålla kontakten med ingenjörer från LTH, och för att hjälpa ingenjörer att få det yrkesliv och sociala liv de är intresserade av. Alla som har studerat på LTH är välkomna som medlemmar i Alumniföreningen. Examen krävs inte.