Hälsningar från de nya alumniansvariga

Skickat: 2021-03-04

Efter en lång tids uppehåll har F-sektionen äntligen alumniansvariga igen! Vi som är alumniansvariga är jag (Mattias Näsström), Adam Larsson och Jessica Lastow. Vi är trots den rådande pandemin väldigt taggade på att dra igång alumniverksamheten igen och annordna roliga evenemang för er.

Vi kommer använda mailutskick för att ni ska få information från oss angående alumnirelaterade evenemang eller annat aktuellt som är intressant för er. Kanske en soffpanel med alumner för nuvarande studenter, eller en lunchföreläsning där just du får berätta om din väg från sektionen till arbetslivet? Om du har några idéer på evenemang eller något du vill att vi ska anordna kontakta oss gärna på alumni@fsektionen.se.

Vi har även nyligen skapat en Facebook-grupp för att samla alla som tagit examen från teknisk fysik, teknisk matematik och teknsik nanovetenskap där ni kan interagera med varandra. I skrivande stund är det över 300 medlemmar och vi hoppas att nästa medlem är du! Bjud även gärna in alla du känner som pluggat på F-sektionen.

Om det är något ni undrar så är det bara att slänga iväg ett mail till alumni@fsektionen.se.

Ha det gott!