Intresseanmälan till Mentorskapsprogram

Skickat: 2021-05-06

Vi alumniansvariga hade tänkt skapa ett mentorskapsprogram där studenter kan få hjälp och tips i studierna samt i början av arbetslivet. Vi tänker också att man kan ha samarbete alumner emellan, där en erfaren alumn kan guida och tipsa en nybliven alumn i arbetslivet.

Vi vill därför samla in idéer och tankar om vad ni alumner skulle vilja få ut av ett sådant program. Tanken är att programmet ska börja efter sommaren och sedan hålla på så länge både mentor och adept känner att de får ut något ur samarbetet. Under programmets gång planerar vi ha evenemang där alla mentorspar kan samlas och utbyta tips om hur mentorskapsprogrammet fungerar och såklart även ha trevlig!

Är du intresserad av att delta och/eller har idéer om vad ett sådant program skulle innebära fyll gärna i den här enkäten. Enkäten är enbart en intresseanmälan och alltså inte bindande, men om du vill vara med i programmet så måste du ha visat intresse genom att fylla i enkäten. Så fyll hellre i enkäten och ångra dig än inte alls!

Har du några frågor är det bara att skriva ett mejl till alumni@fsektionen.se

Ha det gott!