Vinprovning

Skickat: 2015-03-11

Våren börjar sakta men säkert att krypa fram och i Alumniföreningen har vi en hel del spännande saker planerade framöver! Håll utkik på Facebook där vi lägger upp events allteftersom.

Vinprovning

Den 21 mars anordnas vinprovning på Far i hatten vid Folkets park i Malmö. Vi lär oss om vinets grunder, hur man provar vin samt får lite grundläggande kunskaper om vin och mat i kombination. Detta avslutas med varmrätt samt en mindre dessert. Vi har bord från 16-19 och du kan läsa mer samt anmäla dig på vår anmälningssida.

Hoppas vi ses där!

Tidigare event

För några veckor sedan var vi på Jesperspexet "Den stora schismen". Det bjöds på fin sång, humor samt spänning när påve Clemens och påve Urban gjorde upp i AF-borgen. Du kan se bilder från spexet på Facebook.

Förresten...

På anmälningssidan kan du även anmäla dig till Datatekniks Alumnimiddag som äger rum den 25 april.

Du får det här brevet eftersom du är medlem i Alumniföreningen vid TLTH eller Alumn från Lunds Tekniska Högskola. Om detta är fel, kan du ändra din adress på vår hemsida. Har du kommentarer, idéer eller synpunkter är du hjärtligt välkommen att kontakta styrelsen och säga vad du tycker! :-)