INGenjörssektionen anordnar Alumnipub 30/3

Skickat: 2019-03-12

Englilsh below

Hej Alumner!

Nu är det dags för alumnerna att träffas igen och skryta om sina framgångar efter studierna och återuppleva sina gamla synder. Alumnipuben sker på borgen den 30/3 mellan kl:19-21 och öppnar sen upp igen kl:22 för efterfest till kl:02 där även Stampus, Agoras och INGs medlemmar och gästmedlemmar är välkomna att dansa loss!
Kvällen kommer bjuda på lättare mat, quiz och gott häng!

PS. denna natt går vi över till sommartid så när klockan skulle slagit 02.00 kommer den vis 03.00 istället ;)

Anmälan till eventet sker via länken:

OBS: sista anmälningsdatum för puben är 23/3!

Mer Info hittar du under vårt event på facebook:

Hi Alumns!

Now it is time for the alumns to meet again and brag about their successes after the studies and relive their old sins. The alumnipub will take place at borgen on 30/3 between 19-21 and the doors will then open for an afterparty between 22-02 where members of Stampus, Agora, ING and guest memebers will also be welcomed to shake it out on the dancefloor!
The evening will offer lighter food, quiz and good company!

PS. we will be changing to summer time this night so when the time should be showing 02.00 it will instead be 03.00 ;)

Link for signup: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfQE-y9Z5skZtGPbkpPbTV5w_-LkVWo3IFW-4qZpKcGxPDf-Q/viewform?usp=sf_link

OBS: last day for signup for the pub is 23/3!

More info on our facebook page:

Du får det här brevet eftersom du är medlem i Alumniföreningen vid TLTH eller Alumn från Lunds Tekniska Högskola.